Nõrgad küljedMõni ülesanne võib tunduda loost lahti või liigse „intuitsiooni” peal. Harva esineb peent sättimist nõudvaid või tõrkuvaid mehhanisme. Osa mängijaid soovis sidusamat lugu ja võimsamat lõppu.
Tugevad küljedVäga meeldiv ja abivalmis personal, selged juhised ja hea tempo. Tugev lavastus ning ohtralt nutikaid, tehnoloogilisi lahendusi ja vaimukaid momente.
TurvalisusReeglid ja ohutus käiakse enne läbi ning mängujuht jälgib kulgu. Füüsiliselt turvaline, pigem hämar valgus ja meeleolu.
Hirmu taseHirmutamist on vähe, pigem kerge kõhedus ja paar ehmatust. Sobib ka peredele ja teismelistele, mitte õudukasõpradele.
Näitlejate mängElavaid näitlejaid ei ole, mäng käib ruumi ja mehhanismidega. Mängujuhid on toredad ja märkamatult abistavad, vihjed tulevad õigel hetkel.
Mõistatuste kvaliteetÜlesanded nõuavad tähelepanu, loogikat ja kastist välja mõtlemist, vahel ka veidi hulljulget katsetamist. Tehnilised lahendused on efektsemad kui tavalised lukk-võti skeemid. Vahel võib mõni seos tunduda liiga õrn või „tunne-ära” tüüpi.
SüžeeMängid ajakirjanikku, kes püüab hullumaja saladuse lahti harutada ja välja pääseda. Lugu on olemas ja algus eriline, kuigi kõigi arvates ei kanna see lõpuni ühtviisi tugevalt.
RaskusasteKeskmine raskus: algajatele jõukohane vihjetega, kogenud leiavad siiski väljakutse. 3–4-liikmeline tiim toimib kõige sujuvamalt, kahekesi võib tempoga keerulisem olla.
Arvustused