Nõrgad küljedMõnele olid vihjed kas liiga pealetükkivad või vastupidi, venisid, lisaks tegi aktsent või vali muusika mõnikord mõistmise raskeks. Paar mõistatust tundub veniv või mitteintuitiivne, eriti lõpuosas. Üksik häiriv juhtum puudutas pimedas segadust tekitanud nuppu, mis lõpetas mängu liiga vara.
Tugevad küljedVäga ilus ja immersiivne tuba, kus on vähe või üldse mitte tabalukke ning palju nutikaid mehaanikaid. Lugu hoiab ja üllatusi jagub, tehnilised lahendused töötavad kindlalt. Mängujuhid on enamasti soojad ja teevad tugeva sissejuhatuse.
TurvalisusEnne mängu antakse selged reeglid ning mängujuht jälgib turvalisust; füüsilist pingutust eriti pole. Küsi alguses üle, milliseid nuppe mitte kasutada, et vältida enneaegset lõpetamist.
Hirmu taseHorrorit ei ole, ent pimedust ja pisikesi ehmatusi on. Sobib pigem 12+ vanusele; väiksemad võivad kohati kas hirmu tunda või ära väsida.
Näitlejate mängMängujuhte kiidetakse karisma ja hooliva suunamise eest; sissejuhatus ja järeljutt aitavad loo ellu. Vahel segab suhtlust aktsent või ebaselge eesti keel, mis teeb vihjete mõistmise raskemaks.
Mõistatuste kvaliteetÜlesanded on valdavalt tehnoloogilised ja loogilised, vähe otsimist ja praktiliselt pole numbrilukke. On kuulamis- ja muusikakohti; tähelepanelikkus on võtmesõna. Saksa keel võib ühes kohas abiks olla, kuid pole nõutud; harva tunduvad mõistatused venivad või natuke far-fetched.
SüžeeLugu järgib Šambala legendi ja viib toast tuppa nagu väike Indiana Jonesi seiklus. See on sarja esimene osa; järg on nimega Süperinimene.
RaskusasteRaskus on üle keskmise ja kahekesi võib krõbe olla. Parim on minna 3–5 liikmega tiimina; algajad saavad hakkama vihjete toel, kogenutele on see paras pähkel.
Arvustused