Nõrgad küljedMõnedel on liiga palju võtmete otsimist ning mõni ülesanne vajab täpsustavat abi. Valgust on kohati vähe ja tehnoloogiat vähem kui mõnes teises toas, harva esineb tehnilisi tõrkeid. Jalanõud tuleb uksele jätta ja põrand võib olla külm.
Tugevad küljedTeemakohane kujundus loob väga usutava nõukaaegse meeleolu, tuba on loogiline ja mitmekesine. Vihjesüsteem ümbrikega on leidlik ning personal on soe ja tähelepanelik. Asukoht kesklähedane ja ooteruum mõnus, isegi kassid teevad tuju heaks.
TurvalisusEnne mängu tehakse selge ohutus- ja mänguinstruktaaž ning meeskonda jälgitakse. Ehmatusi on, ent need on kontrollitud; arvestada tuleb paljajalu/kodukinga nõudega ja kohati hämara valgusega.
Hirmu taseTegu pole õudustoaga, kuid ootamatud helid, ehmatused ja isegi putuka-teemalised momendid võivad närvi kõditada. Vanematele lastele sobib saatjaga, kuid tugeva foobiaga mängijad peaksid arvestama üllatustega.
Näitlejate mängElavaid näitlejaid reeglina pole; suhtlus käib mängujuhi ja vihjesüsteemi kaudu. Vajadusel tuleb mängujuht appi või selgitab vahepeal lühidalt, kuid üldiselt lastakse meeskonnal ise avastada.
Mõistatuste kvaliteetMõistatused on valdavalt loogilised, mitmekesised ja kohati mehaanilised; kogenud mängijad hindavad ausat ülesehitust. Mõnel hetkel on rada lineaarne ja võtmepõhine, kuid tervik püsib sidus. Vihjeümbrikud aitavad hoida tempot ja vältida ummikuid.
SüžeeOlete Lääne agendid, kelle ülesanne on murda KGB ohvitseri kabinetti, haarata salatoimik ja kaduda enne ülemuse naasmist. Lugu jookseb sujuvalt läbi mitme ruumi ja tekitab mõnusa missioonitunde.
RaskusasteRaskus on keskmisest kõrgem, kahekesi on punnimine, neljakesi-viiekesi paras. Algajatel soovitatav vihjeid kasutada; kogenud seltskonnale pakub mõnusat väljakutset.
Arvustused