Nõrgad küljedMõne jaoks on mõistatusi vähevõitu ja lineaarne kulg jätab suurema seltskonna passima; üksikutes arvamustes kurdetakse eksitajate, pirtsakate mehhanismide või üksikute rikete üle. Mõnel oli vihjete heli raskesti mõistetav ning lõpp võis tunduda liiga pikk või ebamugav.
Tugevad küljedAtmosfäär, eriefektid ja detailne sisekujundus loovad ehtsa „kosmoses“ olemise tunde. Tehnoloogilised mõistatused on loogilised ja seotud looga ning lõpp on tõeline kirsike tordil. Mängujuhid on soojad, toetavad ja annavad vihjeid maitsekalt.
TurvalisusEnne algust tehakse briifing ning abi on nupust alati olemas. Kui sul on liikumishaigus, klaustrofoobia või tervisemured, uuri enne algust efektide kohta ja kuula juhiseid tähelepanelikult.
Hirmu taseSee pole õudukas, pigem pingeline seiklus, mis sobib hästi teismelistele ja peredele. Kui sul on tugev klaustrofoobia või liikumishaigus, arvesta, et efektid võivad olla intensiivsed.
Näitlejate mängMängujuhte kiidetakse sooja vastuvõtu, hea briifi ja õigel hetkel antud, mitte-spoilivate vihjete eest. Mõni märkis, et taustamüra ja aktsent tegid juhised kohati raskesti arusaadavaks.
Mõistatuste kvaliteetÜlesanded on temaatilised, lukuvabad ja tehnoloogilised, üldiselt ausad ja loogilised. Struktuur on lineaarne ja nõuab koostööd; baastasemel matemaatika ja pisut keemiat tulevad kasuks. Kogenumatele võivad need tunduda kergemapoolsed, samas on mainitud üksikuid punaseid heeringaid ja mehhanismide pirtsakust.
SüžeeKatastroofi järel pead jaamast viivitamatult orbiidimoodulisse pääsema enne, kui hapnik otsa saab. Lugu rullub mõistatuste kaudu lahti ja kulmineerub väga meeldejääva lõpuga.
RaskusasteRaskusaste on keskmine: algajatele tehtav vihjetega, kogenud tiimidele lühem ja sujuvam. Parim kahele, kolm on veel hea – suuremal seltskonnal võib tegevust nappida.
Arvustused